Про ребрендинг ТПК: чому саме такий корпоративний стиль обрали?

Вітаємо Вас, любі партнери та колеги!

Кажуть, одна ластівка не чинить весни. Але, іноді, одна вона може змінити багато чого…

У ТПК за останні роки відбулося багато змін: і в команді, і в процесах. Все це необхідно було висловити і ззовні. Продемонструвати ринку, клієнтам, постачальникам, партнерам, що ми змінилися, при цьому не зрадили своїм принципам: якість, надійність, інновації. Саме такою ластівкою для нас став ребрендинг.

Ми довго думали, як саме розповісти Вам, ким ми стали. Саме тому ми з креативом підійшли до вибору нового логотипу і у цьому нам допомагали фахівці з агенції «Levin group» та компанія «OPEX».

У чому ж суть нової концепції?


Вона являє собою поєднання геометричних ліній, адже лінія – один із основних графічних елементів. За допомогою лінії створюються креслення та проекти майбутніх споруд. Саме тому, вона стала основним елементом нового логотипу.

Також, було враховано професійну діяльність ТПК, яка передбачає виробництво продукції для великих виробничих, складських та торгових приміщень. Наш новий логотип гармонійно поєднує український орнамент Із зовнішньою геометрією сендвіч-панелі. Фішкою логотипу стали мінімалізм, простота та стриманість зображення, що складається всього з декількох елементів.


Світ змінюється ... І ми змінюємось разом з ним!

 

Залишилися
запитання?

Форма зворотного зв'язку

Автор: ТПК

Переглядів: 1022

13.10.2020