Цінність якості

«Я вчора бачив раків по п'ять. Але великих, але по п'ять... А сьогодні були по три, але маленькі, але по три ...», - Михайло Михайлович Жванецький майстерно описав ситуацію, з якою кожен з нас стикається в процесі вибору. Вона виникає, коли йдеться про раціональне використання фінансів і зіставлення очікувань з реальністю. Головна дилема - визначення ключових характеристик бажаного результату.


Представникам будівельного ринку добре відома ця тема. Адже хочеться, щоб і на століття, і дешево, але доводиться обирати між зменшенням видатків, з одного боку, а з іншого - довговічністю будівельних матеріалів та зручністю їх використання.

Ринок перенасичений гравцями. Війна за споживача ведеться в двох непересічних площинах - дешевизни і якості. А далі все залежить від чесності виробників і продавців, а також від ступеня довірливості покупців.

Яскравий приклад - мінераловатні сендвіч-панелі. Це один з найбільш популярних продуктів на ринку комерційного будівництва. Хочете купити подешевше? Будь ласка! Чи нададуть Вам реальні характеристики «бюджетних» сендвічів? Іноді! Швидше за все, від Вас приховають цю інформацію, або скажуть те, що Ви хочете почути. Адже ви рідко відвідуєте виробництво, перевіряєте товщину металу, кількість цинку, щільність вати, стійкість до розриву, правда?

В компанії «ТПК-ЦЕНТР» підкреслюють, що ціна продукту складається не тільки з вартості вихідних матеріалів. Куди більш істотними чинниками є технології, використані при його виробництві, висококваліфікований персонал і контроль якості. Замисліться, на які компроміси з совістю доводиться йти тим, хто пропонує Вам дешевий продукт і який результат Ви хочете отримати.

Автор: ТПК

Переглядів: 426

23.10.2020